Szkoła Podstawowa nr 1
im. Henryka Sienkiewicza w Skierniewicach
ORGANIZACJA ŚWIETLICY
Świetlica szkolna czynna w godz. od 6.30 do 17.00.
TELEFON ŚWIETLICA: 46 833 – 34 – 33 wew. 26
Ramowy plan dnia:
6.30 – 12.30 Gry i zabawy, rozrywki umysłowe, zajęcia relaksacyjne, czytanie czasopism lub lektur własnych, zajęcia muzyko/rytmiczne, świetlicowe laboratorium wiedzy. Czas bez multimediów.
7.30 – 9.50 Śniadanie w stołówce szkolnej zgodnie z harmonogramem klas
12.30 – 12.40 Porządkowanie sali po zajęciach. Zajęcia relaksacyjne.
11.15 – 13.40 Obiad w stołówce szkolnej zgodnie z harmonogramem klas
12.40 – 15.30 Pozalekcyjne zajęcia programowe. Nauka pod opieką nauczyciela. Odrabianie lekcji. Ciche czytanie prasy dziecięcej. Nauka korzystania ze słowników, encyklopedii i innych źródeł informacji. Rozwiązywanie zagadek matematycznych, ćwiczenia ortograficzne. Ciche zabawy w kącikach zainteresowań.
KLASY 1- PLAN ZAJĘĆ | ||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Pani Beata Włoczkowska Sala nr 16 12.30 – 15.30 | Pani Beata Rynkowska Sala nr 16 12.30 – 15.30 | Pani Anna Klimczak Sala nr 16 12.30 – 15.39 | Pani Anna Klimczak Sala nr 12 12.30 – 15.30 | Pani Anna Klimczak Sala nr 12 12.30 – 15.30 |
Pani Urszula Petrynowska Biblioteka 12.30 – 15.30 | Pani Urszula Petrynowska Świetlica 12.30 – 15.30 | Pani Agata Lesiak Sala nr 17 13.30 – 15.30
| Pani Urszula Petrynowska Biblioteka 12.30 – 15.30 | Pani Urszula Petrynowska Biblioteka 12.30 – 15.30 |
Pani Anna Klimczak Sala nr 12 12.30 – 15.30 Pani Agata Lesiak Sala nr 17 13.30 – 15.30 Pani Bogdan Pietrzyk Sala gimnastyczna 12.30 – 14.30 | Pani Dominika Lange Sala nr 12 12.30 – 15.30 –Pani Agata Lesiak Sala nr 17 13.30 – 15.30 Pani Bogdan Pietrzyk Sala gimnastyczna 13.30 – 15.30 | Pani Karina Rymarczuk Sala nr 12 13.30 – 15.30 Pan Mateusz Kiczuł Sala gimnastyczna 14.30 – 15.30 | Pani Agata Lesiak Sala nr 17 13.30 – 15.30 Pani Bogdan Pietrzyk Sala gimnastyczna 12.30 – 14530
| Pani Beata Włoczkowska Sala nr 16 12.30 – 15.30 Pan Mateusz Kiczuł Sala gimnastyczna 13.30 – 15.30 |
KLASY 2 – PLAN ZAJĘĆ | ||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Pani Urszula Petrynowska Biblioteka 13.30 – 14.30
|
| Pani Urszula Petrynowska Biblioteka 13.30 – 14.30
| Pani Urszula Petrynowska Biblioteka 13.30 – 14.30 Pani Karina Rymarczuk Sala nr 12 8.50 – 10.50 | Pani Beata Włoczkowska Sala nr 16 13.30 – 14.30
|
Pani Agata Lesiak Sala nr 17 15.30 – 16.30 |
| Pan Mateusz Kiczuł Sala gimnastyczna 15.30 – 16.30 | Pani Agata Lesiak Sala nr 17 12.30 – 13.30 | Pan Mateusz Kiczuł Sala gimnastyczna 13.30 – 16.30 |
KLASY 3 – PLAN ZAJĘĆ | ||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Pani Karina Rymarczuk Świetlica 13.00 – 15.30 | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 11.30 – 14.15 | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 12.30 – 15.30 – | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 12.30 – 14.30 | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 12.30 – 15.30 – |
– | Pani Urszula Petrynowska Świetlica 13.30 – 15.30 | – | – | – |
KLASY 4 – PLAN ZAJĘĆ | ||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Pani Karina Rymarczuk Świetlica 14.30 – 15.30 | Pani Beata Włoczkowska Sala nr 12 10.15 – 11.25 | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 12.30 – 15.30 | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 12.30 – 14.30 | Pani Beata Włoczkowska Świetlica 12.30 – 15.30 |
Zajęcia okolicznościowe i przygotowywanie programów artystycznych, inscenizacji, zabaw okolicznościowych.
Zajęcia plastyczno-techniczne przygotowujące dzieci m.in. do różnych konkursów plastycznych, technicznych, teatralnych, rozwijające zainteresowania i zdolności plastyczne.
Zajęcia muzyczno-relaksacyjne rozwijające zainteresowania muzyczne, granie na instrumentach, nabywanie umiejętności słuchania muzyki poważnej i relaksacyjnej, rozwijanie małej i dużej motoryki poprzez zabawy przy muzyce, wprowadzenie elementów pantomimy itp.
Zajęcia taneczne prowadzone przez instruktorów tańca.
Zabawy integracyjne kształtujące umiejętność współpracy w grupie.
Różne formy pracy z tekstem kształcą umiejętność słuchania, opowiadania, wczuwania się w różne role, inscenizowania, ćwiczenie i rozwijanie pamięci, wzbogacanie słownictwa, rozwijanie wyobraźni.
Rozwiązywanie konkursów, quizów, zagadek, rebusów itp.